Savo idėjas organizatoriai siūlo išskleisti orientuojantis į šias potemes:
1) Audijacija, skambesio percepcija/recepcija, klausos nuostatos, vidinė klausa, klausos lavinimas komponavimo praktikų kontekste. Teorinis, tipologinis, istorinis rakursas.
2) Skirtingos audijacinės nuostatos (toninė, sonorinė, intensyvumų, ritminė, t.t.) kaip prielaida naujų kompozicinių technikų ar krypčių atsiradimui šimtmečio retrospektyvoje.
3) Komponavimas kaip audijacinės veiklos rezultatas arba sąmoningas jos atsisakymas (ar apribojimas) komponavimo procese. Kompozitoriaus kūrybinio proceso (auto)analizė.
4) Audijaciniai kompozitorių evoliucijos ir stilistikos aspektai Debussy (pažymint šimtąsias kompozitoriaus mirties metines), jo amžinininkų ir vėlesnių kompozitorių kūryboje.
5) Audijacinės tendencijos ir jų raiška lietuvių muzikoje po M. K. Čiurlionio, pažymint šimtąsias Lietuvos metines.
6) Audijacinių strategijų kaip kūrybinio stimulo ryšiai su kitomis sferomis (literatūra, tapyba, judesiu, dvasingumu, t.t.) ir tarpsensorinės sąveikos (klausos, vizualikos, lytėjimo, t.t.). Tarpdisciplininis požiūris į Debussy, Čiurlionio ir kitų kompozitorių kūrybą.
7) Klausos lavinimo galimybės ir perspektyvos pastarojo šimtmečio kompozicinių realijų kontekste.
Paraiškų terminas pratęsiamas iki 2018 m. rugsėjo 24 d. Pranešimo santrauką (iki 500 žodžių) ir trumpą biografiją prašome siųsti elektroniniu paštu pmc.lmta@gmail.com.
Numatyta pranešimo trukmė 20-25 min.
Konferencija vyks anglų kalba.
Dalyvio mokestis: 20 eurų.
Atrinkti straipsniai bus įtraukti į tęstinį mokslinį recenzuojamą leidinį „Muzikos komponavimo principai".
Konferencijos koordiantoriai: dr. Andrius Maslekovas, Aistė Vaitkevičiūtė
Organizatorių inf.
grįžti