Afiša    |    LKS    |    Nariai    |    Padaliniai    |    Festivaliai    |    Paslaugos    |    Konkursai    |    DAR   
« 2021 Liepa »
PirAntTreKetPenŠešSek
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 






RĖMĖJAI:

LIETUVOS RESPUBLIKOS
KULTŪROS MINISTERIJA








PARTNERIS:



Festivalis „Druskomanija“
2016 Gegužė 25
Pradžia: 19:00
Renginys: Šv. Kristoforo kamerinis orkestras
Koncertas skirtas Lietuvos kompozitorių sąjungos 75 m. jubiliejui.

Gegužės 25 d., 19:00 | Nacionalinė dailės galerija | Konstitucijos pr. 22

Diriguoja: Donatas Katkus
Simas Sapiega, Karolina Kapustaitė, Dominykas Digimas, Teisutis Makačinas, Jonas Tamulionis, Arūnas Navakas

Gabrielius Simas Sapiega - „A Torinói ló" („Turino arklys")
Karolina Kapustaitė - „Litosferos"
Dominykas Digimas - „no sense"
Teisutis Makačinas - „Koncertinis scherzo" (1987)
Jonas Tamulionis - „Toccata diavolesca" (2013)
Arūnas Navakas - „Le canzoni degli insetti" (2012)

Ilgametis „Druskomanijos" festivalio partneris atliekant LMTA kompozicijos bakalauro studentų baigiamuosius darbus, Vilniaus miesto savivaldybės Šv. Kristoforo kamerinis orkestras (meno vadovas ir dirigentas Donatas Katkus) tradicijos nelaužo ir šiemet. Iš kitų Lietuvos kolektyvų Šv. Kristoforo kamerinis orkestras išsiskiria ypatingu stilistiniu universalumu. Šiandien jo repertuare - daugiau kaip trisdešimties Lietuvos autorių opusai: nuo senosios muzikos iki Lietuvos muzikos akademijos studentų darbų. Nuo pat pirmųjų orkestro gyvavimo dienų ypač intensyviai dirbantis Šv. Kristoforo kamerinis orkestras yra pelnęs platų pripažinimą ir Lietuvoje, ir užsienyje, nuolat bendradarbiauja su žinomais Lietuvos ir užsienio kolektyvais bei solistais.
Paulina Nalivaikaitė

Gabrielius Simas Sapiega šiuo metu studijuoja Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje, nuolat dalyvauja įvairiuose kompozicijos kursuose ir muzikos festivaliuose (2015 m. - Palendriai International Composers‘ Course, StMagnus International Festival (Orkney), „Druskomanija"). Kompozitoriaus kūriniai („Herba", „Etiopietiškasis choralas", „Ratilai", „Rauda") jau skambėjo ne tik Lietuvoje, bet ir Jungtinėje Karalystėje, Prancūzijoje, Čekijoje, Austrijoje.
\\
Karolina Kapustaitė - jauna muzikos kūrėja, beformuojanti savąjį muzikos stilių. Naujausi kūriniai pabrėžia savito skambesio, simbolio ir idėjos, dažnai kylančios iš paramuzikinių šaltinių ir nulemiančios kompozicijos aspektus, svarbą. Kompozitorė teigia: ,,Kiekviena idėja sugeneruoja savo garsų pasaulį, kuriuo dėsningai manipuliuojant atsiveria galimybė sukurti muzikos kūrinį kaip būseną." Kapustaitė studijavo R. Mažulio, R. Mirigliano kompozicijos klasėse, šiuo metu baigia bakalauro studijas Lietuvos muzikos ir teatro akademijoje.
\\
Teisutis Makačinas savo kūrybos stilių apibūdina kaip neoklasicizmo jungtį su bartokiška liaudies muzikos transformacija. Daugelyje Makačino kūrinių svarbios lietuvių liaudies muzikos intonacijos, nors autorius ir vengia tiesiogiai cituoti melodijas. Visai Makačino kūrybai būdingas linearinis pradas, polifoninis muzikinės minties plėtojimas, aiški struktūra ir griežta vidinė logika. Pastarojo dešimtmečio kūryboje stiprėja ir minimalizmo įtaka, pasireiškianti keleto paprastų motyvų dominavimu, jų kartojimu ir varijavimu.
Eglė Gudžinskaitė
\\
Jono Tamulionio vardas jau daugelį metų siejamas su keliais jo kūrybos kryptį žyminčiais kelrodžiais: Ispanija, Japonija, gitara, akordeonu ir choru. Jis rašo vokalinius opusus pagal ispanų poetų eiles, nemažai ispaniškos tematikos kūrinių sukurta į konkursus vykstančių atlikėjų, dažniausiai choristų užsakymu. Virtuoziški, efektingi, linksmi ir dažniausiai labai greiti konkursiniai Tamulionio opusai jau tapę autoriaus vizitine kortele. Antra vertus, polifoninei mąstysenai, kontrasto estetikai ir neoklasicistinėms išraiškos priemonėms ištikimas kompozitorius stengiasi nenukrypti nuo aukso vidurio, jo žodžiais tariant, „nei padauginant sacharino, nei pasmerkiant nesugrojamą ar neišklausomą muziką dūlėti stalčiuje".
Justė Janulytė
\\
Kompozitorius, pianistas ir džiazo pedagogas Arūnas Navakas geriau yra pažįstamas džiazo bei lengvosios muzikos terpėje. Pasak paties kompozitoriaus, jį labiausiai domina stilių ir žanrų, tonalumo ir atonalumo, to, kas modernu ir kas tradiciška, sankirta. Jam patinka naudoti žinomą kontekstą, jį tarytum komentuojant. Kompozitoriaus estetikai būdinga nevaržoma, laisva, tačiau nebūtinai improvizaciška minčių sklaida: laisvas muzikinės minties polėkis čia dera su formos tvarka.
Lina Navickaitė

Kontaktai

(c) 2009 Lietuvos kompozitorių sąjunga